Ändring

Eftersom det var strålande sol igår och jag hade planer för kvällen så bestämde jag mig för att ändra lite i shemat och gymma idag istället.
Alltså blev det kondition igår.

Jag började powerwalka nerför OKbacken, sprang från första dammen till dess att det blir asfalt. Sedan gick jagner till strandpromenaden och sprang hela vägen mellan kyrkholmen och parkbron (förutom där det är trä, där blev det powerwalk). Sen fortsatte jag powerwalka hela vägen hem. Kan lova att svetten rann!

Tankar efter träning:
Fattar verkligen inte hur jag orkade springa så pass mycket som jag gjorde. Första gången sen vi flyttade från ersmark som jag sprungit faktiskt (förutom på skolan då). Är riktigt stolt att jag gjorde det över huvud taget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0