Dagens träning

Körde stenhårt 30 minuter idag (+stretching). Tycker inte alltid man måste vara på gymmet otroligt länge så länge man är aktiv i själva träningen.

Uppvärmning: Eftersom att jag inte hade några skor så skippade jag helt kondisträningen. Värmde istället upp eftersom genom att köra maskinerna på väldigt lätta vikter och sedan tyngre och tyngre.

Träning: Började köra maskiner mage och rygg (varannan). Sedan gjorde jag samma sak med axlar rygg/axlar bröst. Till sist så la jag mig på mattan och körde ännu mer mag- och ryggövningar. Är verkligen jättedålig på 'freestyle' övningar till magen, förslag?

Avslut:
Ordentlig stretching. Av någon anledning mycker roligare när jag inte har skor på mig, känner mig mycket mindre klumpig. Däremot insåg jag att jag är mycket stelare på höger sida än på den vänstra!

Tankar efter träning:
Kände mig ganska fantasilös då det gällde magövningar som sagt. I övrigt ett bra pass och för första gången tyckte jag det var riktigt kul att träna axlarna (fastän jag är löjligt svag i dom).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0