Dryper i svett

Riktigt varmt är det idag. Och i konditionsrummet framför allt. Snacka om att det bara sprutar (bokstavligt talat) svett runt en när man springer.

Uppvärmning:
Crosstrainer 15 minuter. Gick riktigt riktigt tungt idag, men jag tror det beror på träningsvärken från igår. Sista 5 minuterna släppte det nämligen och jag kom äntligen in i andningen.

Träning:
Fokus mage/rygg idag som planerat. Började köra mina vanliga maskiner och sedan lite benlyft/rygglyft. Gick till andra gymmet och plågade mig lite på mördarmaskinen, körde sedan lite hantlar innan jag kände mig nöjd.

Avslut: Stretching. Kände mig rätt så stel och även lite uttorkad så det blev lite halvslarvigt men bättre än inget!

Tankar efter träning: Varför ska man vara på gymmet när det är så varmt? Men det är ändå skönt att svettas. Borde bara ha ett dropp hängandes hela tiden, för man blir verkligen yr direkt. I övrigt så gick det bra, förutom den tröga starten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0