Första kondispasset

Eftersom det gick så lätt på crosstrainern igår så bestämde jag mig för att hoppa på den idag också. Gick faktiskt till gymmet direkt efter jobbet.

Mina tankar innan var att jag skulle springa 30-40 minuter, vilket alltid brukar leda till 30.

Första 10 minuterna var väldigt plågsamma, både på grund av träningsvärk men även på grund av att det kändes som att tiden aldrig skulle ta slut. Men sen kom jag som in i rytmen och bara sprang på och helt plötsligt hade jag sprungit i 32 minuter. Då kunde jag ju inte bara ge upp utan fortsatte så jag hade sprungit 40.

Tankar efter träning:
Är verkligen otroligt stolt över mig själv att jag klarade av att springa hela 40 minuter. Inte för att det kanske var i något supertempo men ändå. Dom som känner mig vet hur mycket jag hatar att bara stå och trampa så det känns jättekul att det gick lättare än väntat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0