Hårdkörning

Eftersom att det blev ändring i planeringen så var det alltså dags för en genomkörare igår.

Uppvärmning:
20 minuter på crosstrainern, gick faktiskt väldigt lätt.

Träning: Började köra igenom mina mag/rygg-maskiner som vanligt med lite extra tunga vikter. Sedan körde jag bröst/rygg men där behöll jag samma vikter som vanligt, pressar mig själv där varje gång. Efter det blev det benpress, både lår, vader, ut och insida. Kände att jag har en låsning på G i höften igen för hela jag skakade när jag skulle pressa innåt. Blev sedan lite armar där inspirationen var låg, körde lite triceps och lite biceps (med snöret) sen fick det vara bra. Avslutningsvis körde jag mage/rygg igen, mage körde jag situps-benlyft och rygg körde jag med hantlar.

Avslut: Stretching som vanligt. Kände mig ganska vig igår. Dessutom visade pappa mig ett sätt att stretcha det jag trott varit värk från benhinnorna. Det visade sig vara tåböjarn. Vilken lycka! Just den glömde jag däremot..

Tankar efter träning: Var ett riktigt skönt träningspass och jag gav verkligen allt jag hade. Toksvettades från början till slut. Känner mig verkligen nöjd efter en sådan prestation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0