Utvärdering v. 33

Måndag: Kondition, crosstrainern 45 min. Var inte ens knäckt efteråt, men började få ont i ryggen så jag gav mig. Promenad 30 minuter.
Tisdag: Gym, fokus mage/rygg. Kände mig rätt slö och körde inte så hårt. Promenad 2h.
Onsdag: Gym, fokus armar/överkropp. Kände mig sämst med övningarna då jag inte hade så många på lager men riktigt roligt var det och jag hade grymt mycket träningsvärk efteråt. Promenad 1,5h.
Torsdag: Gym, fokus mage/rygg. La på extra mycket vikter och det var roligt att känna att jag  börjar bli starkare. Promenad 1,5h.
Fredag: Blev ingen powerwalk, däremot släpade jag en båt genom myrmark!
Lördag: Ingen powerwalk då heller, och det berodde på lathet och vädret. Ärlighet varar längst!
Söndag: Vilodag. Promenad 30 minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0